روز اخر.......
خاطرات من

الان خونه ام.....

امروز واقعأ مردم از خستگی...صبح که با زهره رفتم دکتر...ظهر هم هنوز که اومدم باز با داداش رفتیم واسه مامان وقت گرفتیم...

نمیدونم چرا اینقدر مریضی تو مریضی شده...

خدایا خودت همه مریضا رو شفا بده...

دیروز از صبح که رفتم دانشگاه مهدیه میگفت باهات کار دارم...منم حدس زدم راجبه زحمتکش(همکلاسیم که ازم خواستگاری کرد..) باشه ولی خب هیچی نگفتم...

خلاصه بعد از کلاس سیستم عامل همه رو دو در کرد و منو نگه داشت و گفت وایستا با هم بریم..منم وایستادم..

از پله ها که رفتیم پایین دیدم پسرا همشون وایستادن..مهدیه هم با یک کدومشون کار داشت..خلاصه اون وایستاد ولی من اصلأ نگاه نکردم و راهم رو ادامه دادم مهدیه دم در سالن بهم رسید...

داشتیم صحبت میکردیم که وکیلی و زحمتکش از کنارمون رد شدن..

خلاصه مهدیه گفت که اره از ترم پیش تو رو میخاد.. و اون و ایزدی که صحبت میکردن راجبه ما دو تا بوده...و..

ولی من همون اول گفتم جوابم منفیه..

کلی گفت نه حداقل بذار بیاد...

خلاصه هینطور داشتیم صحبت میکردیم که دیدم این دو تا دوباره برگشتن و رفتن طرف دانشگاه..

وکیلی رفت داخل ولی زحمتکش همونطوری رو به ما وایستاده بود و داشت نگامون میکرد...

حرفامون که تموم شد دیدم اونا هم دارن از دور میان..حس کردم داره میاد که باهام صحبت کنه ولی نموندم و سریع رفتم...(چقدرم این روز اخری خوش تیپ کرده بود...پیرهن سفید و...)

منم سریع رفتم خوابگاه و وسایلم رو جمع کردم و اومدم خونه...

تو راه خیلی دلم گرفته بود..کلی گریه کردم..

کلی فکر کردم...

به زحمتکش...به حرفای مهدیه...به خودم...به خانواده ام...به شرایط... بیشتر از همه به ابوالفضل و ملیحه که الان تو اوج عشق و عاشقی ان...شنبه میخان عقد کنن...

به اون که فکر میکردم حالم از هر چی پسره به هم میخورد...یادم میفتاد که من تصمیم گرفتم دیگه هیچ پسری رو تو قلبم راه ندم....

مهدیه گفت احتمالأ تو عید بیان واسه خواستگاری...

جواب من که صد در صد منفیه...

چون همونطور که گفتم تصمیم گرفتم دیگه هیچ پسری و هیچ ادمی رو تو قلبم راه ندم................................

خدایا نمیدونم دارم چیکار میکنم...خودم رو به تو میسپارم........................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 22:38 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 30265
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس